Wageningen University Alumni Day Campagnes Om het 100-jarig bestaan van de universiteit te vieren werd er door Artishock Events een Alumni Day georganiseerd. In nauwe samenwerking […]
Piet Klerkx Design Boek Magazines Voor de designafdeling van Piet Klerkx heeft Dit een Design Boek mogen ontwerpen. Hierin vindt men niet alleen inspirerende binnenkijkers en […]
Fred de la Bretoniere Brand Identity De kracht van Fred de la Bretoniere: natuurlijke materialen en tijdloze ontwerpen. Die eenvoud zie je terug in het subtiel […]
https://burodit.nl/wp-content/uploads/2022/01/02b.mp4 Montèl Openingsfestival Campagne Dit heeft een openingsactie ontworpen voor de winkels van Montèl, nadat deze weer open mochten na de lockdown vanwege corona. De campagne […]
https://burodit.nl/wp-content/uploads/2022/01/08.mp4https://burodit.nl/wp-content/uploads/2022/01/09.mp4 Riant-Stoutenbeek Campagnes Om het Nederlandse designmerk Montis te introduceren bij Riant-Stoutenbeek én Piet Klerkx heeft Dit een campagne ontworpen. De vraag was om het als […]
Sacha Brand Identity Het Nederlandse schoenenmerk Sacha had, op het logo na, nog geen huisstijl. Dit heeft hiervoor diverse voorstellen gemaakt. Er is een nieuwe lijn […]
FatboyRetailbinder Magazines Dit heeft voor Fatboy een retailbinder mogen ontwerpen. Het is een enorm naslagwerk geworden – geheel in stijl met de XL accessoires van het […]
In-Lite LAB inspiratieboek Magazines In opdracht van Simply Designed heeft Dit een inspiratieboek voor Inlite LAB mogen maken. Het concept van het boek werd door de […]
Brugmankeukens en badkamers Magazines Binnen het samenwerkingsverband The Fabric of Home heeft Dit een nieuwe lijn magazines ontworpen voor Brugman. Het magazine is onderverdeeld in keukens […]