https://burodit.nl/wp-content/uploads/2022/01/01___-1.mp4 https://burodit.nl/wp-content/uploads/2022/01/12-1.mp4https://burodit.nl/wp-content/uploads/2022/01/13-1.mp4 Montèl Magazine Magazines Voor het 4e jaar op rij heeft Dit binnen het samenwerkingsverband The Fabric of Home het Montèl magazine mogen ontwerpen. Het […]
Shabbies Amsterdam Brand Identity Voor het schoenenmerk Shabbies Amsterdam heeft Dit, naast het nieuwe logo, de huisstijl mogen ontwerpen. Het is een cleane uitstraling geworden met […]
Wageningen University Alumni Day Campagnes Om het 100-jarig bestaan van de universiteit te vieren werd er door Artishock Events een Alumni Day georganiseerd. In nauwe samenwerking […]
Piet Klerkx Design Boek Magazines Voor de designafdeling van Piet Klerkx heeft Dit een Design Boek mogen ontwerpen. Hierin vindt men niet alleen inspirerende binnenkijkers en […]
Fred de la Bretoniere Brand Identity De kracht van Fred de la Bretoniere: natuurlijke materialen en tijdloze ontwerpen. Die eenvoud zie je terug in het subtiel […]
https://burodit.nl/wp-content/uploads/2022/01/02b.mp4 Montèl Openingsfestival Campagne Dit heeft een openingsactie ontworpen voor de winkels van Montèl, nadat deze weer open mochten na de lockdown vanwege corona. De campagne […]
https://burodit.nl/wp-content/uploads/2022/01/08.mp4https://burodit.nl/wp-content/uploads/2022/01/09.mp4 Riant-Stoutenbeek Campagnes Om het Nederlandse designmerk Montis te introduceren bij Riant-Stoutenbeek én Piet Klerkx heeft Dit een campagne ontworpen. De vraag was om het als […]
Sacha Brand Identity Het Nederlandse schoenenmerk Sacha had, op het logo na, nog geen huisstijl. Dit heeft hiervoor diverse voorstellen gemaakt. Er is een nieuwe lijn […]
FatboyRetailbinder Magazines Dit heeft voor Fatboy een retailbinder mogen ontwerpen. Het is een enorm naslagwerk geworden – geheel in stijl met de XL accessoires van het […]