Als afstudeerdproject heeft Dit een
campagne ontworpen voor het Minimal
Music Festival bij Muziekgebouw
aan ’t IJ. De campagne start met
een vereenvoudigd ontwerp van een
snaar of blaasinstrument op een poster.
Zeer minimalistisch, een eigenschap
van minimal music. Vervolgens
verschijnt op dezelfde plek een nieuwe
poster met een iets gedetailleerder
beeld. Tot slot wordt de uiteindelijke,
final, poster op dezelfde plek
gehangen, over de 2 eerdere posters
heen. Op die manier ontstaat er herhaling:
hét belangrijkste kenmerk van
minimal music.
Muziekgebouwaan ’t IJ Campagnes Als afstudeerdproject heeft Dit een campagne ontworpen voor het Minimal Music Festival bij Muziekgebouw aan ’t IJ. De campagne start met een […]
https://burodit.nl/wp-content/uploads/2022/01/09-Animatie-nieuwe-collectie-telefoon.mp4 Montèl nieuwecollectie Campagnes Om de nieuwe collectie van Montèl te tonen zijn er diverse campagnes ingezet. Zo was er een speciale VIP day voor klanten, […]
https://burodit.nl/wp-content/uploads/2022/01/06.mp4https://burodit.nl/wp-content/uploads/2022/01/07-1.mp4 Sunny Days Campagnes Tijdens de Sunny Days bij Piet Klerkx en Riant-Stoutenbeek ontvangen klanten een gratis cadeau bij hun aankoop. Dit heeft hiervoor het visuele […]