Het Nederlandse schoenenmerk Sacha
had, op het logo na, nog geen
huisstijl. Dit heeft hiervoor diverse
voorstellen gemaakt. Er is een nieuwe
lijn ontwikkeld, passend bij de doelgroep.
Dit is doorvertaald naar een
huisstijl handboek en er zijn diverse
templates gemaakt voor zowel offline
als online uitingen.
Sacha Brand Identity Het Nederlandse schoenenmerk Sacha had, op het logo na, nog geen huisstijl. Dit heeft hiervoor diverse voorstellen gemaakt. Er is een nieuwe lijn […]
https://burodit.nl/wp-content/uploads/2022/01/16.mp4https://burodit.nl/wp-content/uploads/2022/01/17.mp4https://burodit.nl/wp-content/uploads/2022/01/18.mp4https://burodit.nl/wp-content/uploads/2022/01/19.mp4 Montèl Brand Identity Dit heeft een subtiele restyling aangebracht in het logo en vervolgens een doorvertaling gemaakt naar een nieuwe uitstraling voor het merk. Variërend […]
Store3D Brand Identity Store3D vertaalt het concept van retailers naar een unieke winkelbeleving. Dit heeft hiervoor de huisstijl mogen ontworpen. Het logo is een restyling van […]
Pure Skin by Myrthe Brand Identity Voor de schoonheidssalon Pure Skin by Myrthe heeft Buro Dit een huisstijl ontworpen. De typografie van het logo is strak […]